hösten

jag kände för att skriva ett inlägg om hösten
anledningen till det är att jag älskar hösten

jag älskar när det är sådär mörkt om mornarna så man inte riktigt vet om det är morgon eller kväll
jag älskar när löven byter färg, och när man känner att det blir kallare och det luktar höst
när nätterna blir längre och dagarna kortare, jag menar mer sömn är aldrig fel?
att sitta inne på kvällarna och mysa, äta scones dricka varm choklad det är himmelriket
eller att mysa till en film en riktigt ruggig dag och kunna sitta i mjukisbyxor tubsockor och tjocktröja utan att behöva svettas ihjäl

och jag måste säga
att hösten är den bästa årstiden att vara kär enligt mig
det finns inget bätte kan jag lova
det är hur mysigt som helst
min bästa höst jag haft var den jag hade för två år sen
när jag och min älskling blev tillsammans(shit det är två år sen nu, det känns inte så)
när jag var sådär sprudlande nykär och allt var perfekt
när vi träffades på fritidsgården och det liksom pirrade i hela mig när jag såg dig

så har jag aldrig känt förut, och det är en sån härlig känsla
bara jag tänker på den blir jag helt ååååååååååh
bästa tiden i mitt liv har varit dessa år med dig
det som varit bra i a.f

hösten är nästan det bästa som finns
jag älskar den och alla vackra färger
ni som säger att våren är kärlekens årstid
enligt mig så har ni fel
det är hösten

för i mörkret så behöver man någon att älska som mest <3



vacker höstbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0