höststäd

nu känns det verkligen att hösten är på gång på riktigt
på mornarna börjar det blir mörkare
och luften är liksom kyligare dygnet runt
jag älskar att somna med ett öppet fönster och nästan frysa lite
och kura ihop sig där under täcket, love it
det är äkta höst !
har även höststädat lite nu ikväll, är inte klar än men är på god väg
har rensat alla lådor och sådana ställen, bytt sängkläder och dammsugit
tror jag ska torka golvet också så det blir riktigt höstfint
härligt att städa och sedan lyssna på lykke li
mer höstkänsla än så går inte att få ju!

vi ska ju snart göra om mitt rum, så har även börjar fundera på det. fick även lite tips av min faster om inredningsgrejer. hon visade mig en sida men jättehäftiga speglar och såna där man kan klistra på väggen (kommer inte på vad dom heter) som liksom blir lite som tapet eller vad man ska säga. får se om det går o ha sånt på mitt rum sen pga mina korniga väggar och vad som passar till allt det grå och svarta (:

är RIKTIGT sugen på att göra om nu måste jag säga (: har tänkt ut massor av saker jag vill ha, svart och vitt och grått går allt i haha, svårt och tänka sig.?
mitt rum just nu ser HEMSKT ut, usch jag hatar det verkligen
detta jobbiga blå

men jag älskar mitt golv och det bästa av allt mitt TAK som min duktiga pappa fixat åt mig. trä med spotlights i , LOVE IT!

nu ska jag gå och städa vidare (:
so long puppies

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0