inte tid

kan ni tänka er
JAG JAG har inte hunnit att blogga sedan igår
wuhu
har varit i skolan kom hem klockan fem, rory följde med mig hem och vid sex gick vi och kollade på ellens fotbollsmatch mot rik som dom vann fan så gutt !
Sen så hem igen, gosa lite. Rory åkte hem och jag gjorde det sista finputset på mitt arbete till samhäll
hoppas verkligen detta blir bra nu alltså :S
ska snart gå och lägga mig behöver verkligen sova inatt
för i morgon är det skolfoto som gäller och då vill man se fräsch ut, synd att vi har det i slutet på dagen bara
men här ska tas med plattång, hårspray och borste och smink , så man ser fräsch ut !

nu är det sängen som gäller, lite tv och bara sjunka in i mina egna tankar
vilket ibland kan vara både positivt och negativt
beror på hur man mår för tillfället
just nu mår jag rätt bra får jag erkänna
så bra som man kan må i höstvädret
är sugen på helg
är sugen på lov

vad ska jag träna för något i morgon, hm tål att tänkas på....elin du kunde inte på boxersizen va?

god natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0