it's friday i'm in love

den där rubriken passar väldigt bra in på denna dag
det är fredag och det är så OTROLIGT skönt med helg, och denna helgen ska bli kanon har jag bestämt.
och sen det sista (i'm in love)
det passar också perfekt idag eftersom allt känns så jävla bra mellan mig och rory nu, ÄNTLIGEN
allt är verkligen bäst nu och i morgon får jag äntligen träffa MIN sötnos , inte sett honom sen i onsdags :(:(

för övrigt sitter jag på svenska lektionen och ska hålla på med språkriktighet
ganska segt men jag gör inget haha sitter och ska spela spel med elin på msn ist ;)
så man får tiden att gå, vi ska sitta här i en timme sen har vi eget ansvar och läsa boken hemma så då får vi sluta tidigare
KANON ju,, inte för att man kommr hem tidigare men då hinner jag springa ner till domus och köpa något till presentleken ikväll :D wihooo ska dra med mig andersson dit hade jag tänkt ;)
nu vet du det elin :D

jag längtar sjukt mycket tills ikväll också bara få sitta och ta den lugnt på kalas hos svenssons
och bara få träffa alla
mys på det

ne nu ska jag spela lite spel med elin (ooo lisa du är baaad)

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0