lördag

hej gott folk
idag orkar jag ingen dagens, hoppas ni har förståelse haha men jag är på uruselt humör
Dagens enda positiva grej var att vi vann den sista damlagsmatchen med 2-0 och det kändes så jävla gutt
det gick även väldigt bra för mig idag och jag var en hårsmån från att göra mål
min vanliga otur i guess?

ikväll skulle R kommit hit men han kom hit igår sen pga dagens alla bravader så orkar jag inte eller vill inte träffa honom.
vill nog helst bara vara ensam ikväll
och så får det bli också

för nu så ska jag och syrran gå till macken hyra film och jag ska köpa mig nåt gott att äta
det är ju lördag right?

i morgon spelar jag min sista fotbollsmatch för säsongen mot vimmerby hemma, får se hur det går
är inte pepp för fem öre, det är ju sextonårslaget
och ärligt talat det skiter jag nästan i , det är så tråkigt
undra hur fan det kommer bli med gothia också?
idioterna som inte jobbat ett skit för gothia eller folket som hoppat av
fuck you
speciellt ni som inte jobbat för gothia
enligt mig så ska ni fan inte med
för ni förtjänar det inte

märks det att jag är på dåligt humör haha?

förresten så LÄNGTAR jag så jävla mycket till teatern nu =/
kan den inte bara komma igång snart?

puss på er och ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0