lördag

gårdagen spenderades hos svenssons, mycket trevligt och skönt att se alla igen, speciellt tobbe :D som man inte träffat på år och dagar känns det som, han kom dit som en överaskning (i a.f för mig och ellinor alla andra visste tydligen redan haha) men det var en mysig kväll med paketleken och ett slagsmål om mojfs paket haha som jag hade i slutet sen vann micha det med ca två min kvar av spelet =/ men jag fick en del av det i a.f ;) snäll som michis är !
glömde  min väska hos svenssons så det skulle vara uppskattat om du tog med den på måndag elli ? :)
där i låg väl inget speciellt typ bara min kamera (: men ändå

mamma håller på och städar huset som tusan eftersom de kommer folk och massor hit ikväll eller dom ska på sån där cykelfest, så vid ca halv tio så kommer det komma folk hit, fulla antar jag också har mamma och pappa varnat för

jag hoppas att rory kommer till mig sen, men man vet aldrig med honom.

nu ska jag läsa ut isprinsessan

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0