snart

jaha gott folk snart är det helg, är det inte för härligt ?
min helg blir relativt lugn och det är ovanligt för min del faktiskt
eller jag försöker att inte ha lugna helger
jag gillar när det är fart på att
samtidigt som jag gillar att bara ligga och ta det lugnt
men aldrig ensam
bäst är att ligga och ta det lugnt med rory (: kan inte bli bättre
Fredag: då ska jag till svenssons på lite birhday kalas, MÅSTE köpa något till presentleken. DON't forget!
Sen följer troligtvis roryplutten med mig hem och sover här MYS
Lördagen: INGENTING PLANERAT, myskväll någon ?
Söndag: Ingenting händer under dagen men på kvällen blir det boxersize woho TRÄNA aset med klingan

sen börjar veckan igen och då är det samma melodi igen
på tala om melodi lyssna på swingfly's låt- singing that melody
KANONBRA verkligen (:
i a.f refrängen

har precis gjort klart matteläxan och dramaläxan nu är det bara historian kvar, duktig du varit ikväll lisa. Städat och gjort läxorna , jag säger ju det. I'm a good girl innerst inne höhö

och mamma har faktiskt rätt det ser mycket mysigare ut med en nybäddad säng
och gissa om det kommer bli skönt att lägga sig i den sen ? :O

btw så saknar jag mitt älsk

puss på't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0