söndag

söndag
igår så skulle mamma och pappa på cykelfest så ellen och jag hade huset för oss själva (:
vi åt lite pizza och sen kom rory och sov hos mig MYS som tusan!
somnade väl runt ett kanske och vaknade lika tidigt som jag alltid gör med rory
undrar om kroppen typ är inställd på att vakna tidigt så man ska kunna spendera massor av tid ihop ?
det verkar funka så i a.f (:
rory åkte hem ganska tidigt, som alltid tyvärr =/
sen har jag inte gjort ett skit på hela dagen
beställt hem kort från fujicolor i a.f (: så dom kommer väl någon gång i veckan hoppas jag
sen på kvällen var det träning som gällde med klingan, alltid lika skönt o köra slut på alla krafter såhär i slutet av helgen, måste säga att det är en skön start på veckan sen att vara helt slut i alla muskler i kroppen
funderar på och börja på tisdagar också(men det får nog bli när speedwayen är slut så jag kan dra med kling)
sen börja gå med stavar och träna i a.f alla veckodagar och kanske ta det lugnt på helgerna förutom söndagen då!

nu ska jag snart bege mig till sängen, mina muskler är helt slut och jag behöver sömn (trots att jag sov två timmar innan träningen) skakar som fan i händerna så kan knappt skriva hahaha

god natt på er
puss

Kommentarer
Postat av: klingen

Nu jäklar ska det tränas ;D

2008-09-14 @ 22:13:26
URL: http://elinkling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0