sunday oh bloody sunday

söndag
veckans värsta dag
nja inte riktigt men är väl inget stort fan precis
har legat i sängen typ hela dagen
och det är verkligen SÅÅ skönt,
plus att jag gjort lite matte också (lite nytta ska man väl göra)

ikväll är det match
är inget pepp alls
det är ju sextonårslaget
so why should I ?

menmen man får allt ta och göra sitt bästa ändå (:
sista matchen är det ju idag :)

nu i veckan ska vi ta tag i mitt rum, plocka ner alla grejer och sådär :)
så det blir nog till att tapetsera om
jag vill nog ha alla väggar grå och ingen fondvägg
utan ska köpa såna där man kan klistra på väggen istället
ewa har tipsat mig
så några svarta blommor eller nåt får det bli

nu ska jag snart äta hoppas jag
är vrålhungrig

puss på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0