sunday

det är söndag
och snart skola igen
visst blir man trött på det ?
men sen så blir det snart fredag igen och då är man lika lycklig :)

min söt sov här inatt, han är bäst
och nu sitter jag här och lyssnar på en sån jävla UNDERBAR låt
hello saferide-anna
den låten är ett måste i min spelningslista

ikväll ska jag och kling bränna fett på boxersizen o va ja längtar
ska bli så förbannat skönt o komma i lite form igen
nu vill jag faktiskt bara ha vinter o höst o träna boxersize som fan
måste även börja använda den där grejen vi lånade av janne och ewa

förresten så ligger ewa på sjukhus =/=/
damn fast det va inget farligt
men fan va jag saknar dom
och nu börjar jag inse, men dom får inte försvinna
aldrig

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0