tack

jag sitter här och funderar så blir det ofta när man har tid
om jag inte hade haft mina fina vänner hade jag inte varit där jag är idag
troligen hade jag försökt skada mig själv igen som jag gjorde förut
eller så hade jag gått ett steg längre, nej det hade jag nog inte gjort men kanske
jag har haft många problem vill jag lova, och jag har mått dåligt väldigt mycket

alla mina struliga förhållanden i sjuan-åttan. hur jag inte kunde säga ifrån utan bara tog emot all skit som jag fick emot mig. hur jag aldrig riktigt tänkte på att jag kunde få bättre än sådär utan jag bara hängde med.
sommarlovet till åttan blev jag kär, riktigt kär. Upp över öronen fucking jävla in love. I den underbaraste kille jag träffat i hela mitt liv. Jag kämpade för dig och du för mig, och båda visste nog att vi ville ha varann. så det blev vi, och vi hade det bra jävligt länge i nästan ett år, tills du plötsligt blev helt annorlunda. Du blev så elak det kom helt plötsligt, en dag blev du bara hemsk emot mig och du behandlade mig så jävla illa under två månader.
då fanns ni där, stort jävla tack till maja elin ellinor och tobias
ni fick mig att skratta varje dag när jag egentligen grät inombords
ni fick mig att glömma för stunden

och det var ni som gav mig modet, modet att stå upp för mig själv och säga ifrån. Att inte ta emot mer skit.
det var ni som gav mig styrkan att kämpa mig till mig egen lycka tack vänner

när jag gjorde slut med rory fanns ni där, ni stöttade mig genom allt och det är jag så tacksam för.
När rory höll på med min kompis, det har tagit hårdast på mig av allt som hänt mig i livet inom kärleken. Det var det värsta som hänt mig, jag svär det kändes som att hjärtat bara gick i tusen bitar. Som att bli stucken i ryggen med en slö kniv, som att bli sviken av en vän. Hur en vän förvandlades till en fiende. Allt jag kunde se framför mig var er två, tillsammans. Och det gjorde så förbannad ont i mig, och jävlar va det sårade mig.
Hur min kärlek bara försvann och min vän också

då fanns ni där,

Maja, även att vi inte är nära nu så tack . tack för allt du gjort för mig, tack för alla minnen. Nu låter det typ som vi aldrig mer kommer prata, men vem vet det kanske blir så? det ser ju inte så ljust ut nu precis.
Jag hör så mkt skit varenda dag som du sagt, och du hör säkert lika mycket som jag sagt. Men hur ska man kunna veta vad som är sant och inte , när allt alla gör är att snacka skit om allt och alla?
Visst jag saknar dig så in i helvete som vän, och när jag ser dig i närheten så gör det jävligt ont i mig att inte kunna stå och prata med dig, och jag kommer på mig själv flera gånger att berätta skämt för ex elin ochellinor som dom inte tycker är ett dugg roliga, då saknar jag dig bredvid. Vi har samma humor och vi har alltid ställt upp för varann.

jag har varit med om så otroligt många svek och lögner
och ibland undrar jag hur fan jag tagit mig igenom allt?
det är pga er, inte bara er jag nämnt i texten utan så många andra också
så ta åt er, jag är er evigt tacksamma
och jag hoppas att jag kan ge tillbaka allt någon dag

ni är bäst


Kommentarer
Postat av: elin

finner inga ord

du vet att jag alltid finns här <3

2008-09-09 @ 20:59:50
URL: http://elinpelina.blogg.se/
Postat av: maja

fina ord

saknar dig min vän <3

2008-09-09 @ 21:18:47
Postat av: elly

åh, shit vad gullig du är <3

..klart man ställer upp för en sån

sjujäkla bra vän som du är :D

2008-09-09 @ 22:10:33
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0