tattoo

jag älskar jordin sparks låt tattoo
fucking jävla amasing

slutade tidigt idag väldigt skönt
följde med till gården i målilla och va där en stund
träffade en viss person där jag inte sett på ganska länge
och det var väl blandade känslor att ses
i alla fall för mig

ibland undrar jag, lär de där hopplösa töntiga småkänslorna någonsin försvinna, har haft dem i ett halvår snart för dig
shame on you lisa
verkligen
men jag kan inte hjälpa att tänka på, hur saker kunde gått om vi gjort annorlunda

nu ska jag ut och bränna fett med klingis , tror vi skulle förbi hockeykillarna en sväng också, har jag rätt haha ?
alltid skönt med lite träning i alla fall, så dagen träning blir powerwalk
istället för att skriva dagens hiss och diss ska jag börja skriva ner min träning för dagen

så dagens träning blir powerwalk

förresten har pappa släpat hem den sista stieg larsson boken till mig
den kommer att påbörjas ikväll kan jag säga
är riktigt nyfiken på den sedan sista boken
förresten är den sista boken på 704 sidor
något att bita i (:

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0