tisdag

Idag är det dags att börja med något nytt här på bloggen som jag förmodligen tänker fortsätta med framöver
Nämligen Dagens hissar och dissar (:

Dagens Dissar:
Matte (sitter just nu med matteläxan, och varför ska det vara bra att kunna invertera ett tal vad det ens betyder?)
• Skolmat, jag menar vi spenderar ungefär all vår tid i skolan(känns det som) skulle det inte då vara värt att ge oss lite god mat så vi orkar mer? Eller ett mellanmål på eftermiddagen? Vi går ju från 9-4 oftast
• Finnar, sitter just nu med en irriterande finne på hakan(som tur är på sidan så det syns inte så väl) men ont gör det, det ska gudarna veta!
• Sena bussar, jag hatar verkligen sena bussar. Speciellt på morgonen när man står där och fryser och bussen den kommer liksom aldrig, då vill jag helst bara springa hem och lägga mig under täcket igen.
• All VÄNTAN, jag dör snart av all väntan man har på gymnasiet, väntan på lektioner, väntan på bussar, ett stort nono på det.

Dagens Hissar:
Skolfoto(okej kunde legat på dissarna också eftersom jag inte gillar att ta själva kortet, men när man väl får katalogen och kan spana in alla snyggingar då verkar det där med skolfoto som en kanongrej)
• Hello saferide-Anna, låten som helst spelas för min del nu. Annika Norlin är verkligen ett geni och rösten är grym, och Anna är verkligen en mysig låt.
• Framkallning av bilder, fick hem mina bilder från fujicolor idag och dom blev kanon! Endast två dagars levaranstid också, härligt! Endel bilder såg nästan ut som vykort !
• TRÄNING, visst det är jobbigt när man väl utför den men efteråt vilket resultat och vilken känsla. Den känslan av träningsvärk och av att ha varit nyttig den är oslagbar enligt mig. Massor av sådant i fortsättningen
• Hudprodukter, mina favoriter just nu är mitt lilla kit jag fick förra hösten av min faster från Decleor Paris, underbara små saker med doft av lavendel. Man kan inte få nog

Nog med hissar och dissar för dagen
nu ska jag återgå till läxor, träning och lite smsande

puss på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0