vaxning

hejsan god morgon eller kanske borde säga god dag ?
jag har varit i vetlanda idag med mamma o syster
vi åkte runt tio och var hemma vid tre lagom shopping haha
köpte födelsedagspresenter åt tvillingarna svenssons hoppas på att det blir bra bara (aja dom får nöja sig)
skulle dock inte köpt något till mig själv enligt planering
eftersom att en kjol, tshirts, scarf och tunika är på väg hem från hm så tänkte jag nej idag blir det inget
men det blev ändå en skjorta, en scarf och ett par öronhängen
shopaholic? i guess so
jag och ellen köpte också ett vax för ansiktet (alltså ögonbryn osv)
så nu har jag vaxat mina ögonbryn believe it or not
det va faktiskt riktigt bra (alltså jag har inte vaxat bort dom helt bara finslipat lite)
så de gick riktigt bra, gjorde lite ont men nu efteråt känns det riktigt skönt måste jag säga

brasilansk bikinivaxning nästa ?
oh no no never
aoooootch


Kommentarer
Postat av: elly.

du får säga om denna ögonbrynsvaxning på måndag, ville gärna veta :)

haha vi kanske skulle ta och satsa på en sån där "spa-kväll" ;) haha kommer du ihåg våran vaxning? :D

2008-09-06 @ 16:49:55
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0