duktigt lisa

kände mig lite sådär extra duktig idag så jag gav mig ut på en lång springrunda
runt kvillemåla och det är några kilometer skulle jag tro?
det var jobbigt som fan eftersom jag sprang rätt så snabbt hela tiden men fy så skönt när det är avklarat
ikväll blir det bara att ta det lugnt ska packa lite tills på fredag då jag och ellen åker till lidköping :)
för kommer nog inte hinna det imorgon då vi ska till kalmar på dagen sen ska jag försöka hinna hem till träningen om det går sen ska jag även hinna att färga mitt hår i morgon nu när mamma varit gullig och köpt färg till mig

ska även skriva lite inköpslista på kläder och sånt jag ska handla saker jag behöver och sen kolla hur mycket pengar som finns på kontot så man har lite koll :)
kanske räkna lite matte också om jag orkar vilket är väldigt tveksamt haha

nu ska jag hoppa in i duschen sen ska min abtronic på magen så jag tränar magmusklerna lite :)
ha en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0