grillkväll

igår grillade vi då hos hanna och det var supertrevligt, verkligen
det är såna där kvällar som man inser hur lyckligt lottad man är att man har fått världens finaste vänner
och jag skulle inte byta ut dom mot något i hela världen
dom är verkligen lycka för mig
det togs ungefär 300 bilder eller något med min systemkamera med olika fotografer (mestadels nicklas och jakob, det kanske förklarar varför jag fick ta bort mer än hälften av korten och nu har jag bara en liten samling med kort och inga som är vidare bra) därför lägger jag inte ut några på bdb utan blir istället några här på bloggen :)






tack för kvällen kära vänner ni är bäst :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0