it's funny how time changes everything

rubriken det står för allt just nu
så jävla sant

ikväll har jag varit med nicklas och jakob(börjar bli tradition detta)
vi har spelat fifa och jag har vunnit alla mina matcher wiih ;)
spelade även lite buzz och snackade en del
även buzz vann jag på :)

nu blir det film skulle jag tro sen blir det till att sova
i morgon vet jag inte riktigt vad som händer?
kan bli högsby kanske o kolla fotbollen?
eller bara ligga i solen hela dagen om det nu blir någon
låg en timma idag och fick lite färg i ansiktet och så haha:)

jag ska försöka bli bättre med uppdatering och bilder har jag tänkt
kanske lite outfits och så också?
men först behövs nya kläder haha :)



gammal bild som syster tagit på mig i min julklänning som mamma senare sydde upp en aning och vi tog bort skärpet så den har även används som festklänning vid x antal tillfällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0