jag är stolt

jag hade planer idag
med dig
men igårkväll
så insåg jag att det går inte
det går bara inte att vi ses
det är bara en lek för dig ett spel, för mig med egentligen men inte på riktigt samma sätt
det hade blivit tjaffs, bråk och sedan hade det slutat som vanligt
och jag blir det sårade, och ärligt talat det orkar jag inte en gång till
så många gånger som mitt hjärta brustit och du har förstört ditt liv

jag har skaffat lite viljestyrka och det är ännu ett steg mot friheten från dig, mot lycka
jag är på väg mot mitt mål, att kunna se dig som vem som helst
och för varje dag så går det bara bättre

istället för att spendera en kväll med dig som säkert hade varit helt ja fint som det brukade vara så ska jag umgås med mina vänner nicklas och jakob vilket kommer bli minst lika bra :) dom sårar inte, dom är hur bra som helst :)

jag hoppas ni kommer att få en kanonhelg det tror jag att jag kommer att få :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0