oh my love my darling

unchained melody kan vara en av de bästa kärlekslåtar som gjorts genom tiderna faktiskt
just nu sitter jag och lyssnar på elvis verision av den låten och den är fanimej kanonbra slår nästan orginalet alltså
är nog inne på någon elvis period nu också då jag nöter alla hans gamla godingar och favoriterna är:
-Suspicious Minds (live verision)
- In the ghetto (live verision)
- Unchained Melody (live verision)
- Always on my mind
- Bridge over troubled water

nu blir det snart sängen om jag ska orkar med morgondagen då jag först går sen dag i skolan sen ska jag direkt till övningskörningskurs i fyra timmar wihooo yippeeey
lär bli stressigt som tusan i morgon och kommer inte orka göra något när jag kommer hem känns det som
därför tänkte jag läsa igenom idrotten nu lite vi har prov på måndag ^^

men just nu vill jag faktiskt bara lägga mig och läsa Elddansen av Helene Tursten (Irene Huss bok) som är den senaste bok jag läser som verkar vara kanonbra trots att jag knappt hunnit läsa något i den.

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0