stay with me honey, stay with me

tisdag och denna dag är ganska slapp
just nu har vi samhäll och alla sitter vid datorn och spelar spel, faktiskt för en gångs skull spelar vi något som har med samhäll att göra vi spelar nåt spel om riksdagen ?
efter denna lektionen har vi historia sen även engelska och idrott :)
funderar på att ge mig ut och springa när jag kommer hem i eftermiddag men måste fan plugga
längtar inte hem då jag kommer få sitta uppe hela kvällen och plugga
men men sista arbetet nu innan lovet och även sista läsuppgiften i svenskan :) SKÖNT !

jag hoppas att våren är här för att stanna och att vädret på lovet komme att vara minst lika bra som det är nu om inte ännu bättre :) man kan ju alltid hoppas



lägger in en oldie bild på mig maja och ellinor som antingen är ellis eller elins bild som jag snott? don't know
i alla fall så saknar jag dessa tider mer än man egentligen tänker på

framtiden oroar oss, det förflutna håller oss fast, därför går vi miste om nutiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0