tid

jag har verkligen inte hunnit att blogga denna vecka alls, veckan har varit helt fullspäckad men jag ska inte klaga för jag brukar alltid säga att jag är så rastlös som person att jag måste ha något att göra hela tiden och denna veckan har jag knappt haft en minut över förän idag känns det som.

igår var det fest som sagt, det blev lite för mycket av det goda för min del och det fick jag riktigt lida för idag. Vaknade upp i hannas säng med väggar som böjer sig ut och in lampor som rör sig när jag kollar och allting snurrar. Så har spenderat dagen där i soffan framför tv:n med litervis av vatten, spring till toan för många gånger där jag spytt upp gårdagens dricka m.m. Hanna har varit en riktig ängel och förstått mitt behov av att slöa framför tv:n dagen lång och inte ge sig ut till stallet eller liknande det hade jag faktiskt aldrig pallat.

så förmiddagen har varit ganska hemsk (fast med bra sällskap) men nu så är allting mycket bättre då jag kunnat äta lite och även sova en stund vilket var väldigt väldigt skönt.
ikväll ska jag bara slappa och umgås med allra finaste syster
men tack alla för gårdagen jag hade the time of my life faktiskt och jag mådde super största delen av kvällen :D

får se om denna vecka blir lika fullspäckad. jag tror nästan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0