trött like hell

är så trött som man bara kan bli tror jag
va med jakob och nicklas igår och dom vägrade gå hem så slutade med att vi tre trängdes i min lilla 120 säng
tillslut vid typ ett eller nåt så drog dom hem och jag somnade om
sov dock bara till halv åtta då klockan ringde och man skulle bege sig till rosenfors för att städa planen och ha gothiamöte
kom hem för en halvtimme sen eller nåt och nu ska jag äta lite sen ska jag till gymmet med jakob och nicklas :)
senare ska jag vila och packa lite eftersom jag ska till vimmerby ikväll och sova där blir nog kanon :)

FAN VA TRÖTT JAG ÄR PÅ DIG DITT JÄVLA AS slutar aldrig förvånas alltså hur dum i huvudet man kan vara, ursäkta men är fan förvånad att folk vill umgås med dig som du är. smsar massa sjuka grejer och ringer mitt i natten. SUCK när ska det sluta ?

fan så fint väder det är ute också det håller i sig och det gillar vi :D går knappt att vara på dåligt humör i det här vädret (observera knappt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0