hello saferide

att jag aldrig tänkt på innan hur jävla bra dom egentligen är :)

i wonder who is like this one
25 days och Lund går på repeat hos mig just nu
uuunderbart

plus att allt känns så förbannat bra just nu
det gillar vi

nu ska jag, mamma och ellen ut och plocka blåbär (min idè kan man tänka sig)
får se om ja ska åka och kolla på matchen som damlaget spelar ikväll

tagit bort mina stygn i knät idag också, usch
det gjorde inte så ont men blev som vanligt yr och mådde illa när jag ska besöka doktorn haha
klarar inte av smärta när nålar och sånt är inblandat :)
man kände hur tråden som han drog ur, drog genom huden så det var obehagligt och stack till lite
men jag svettades som en gris och knöt händerna så hårt att mina knogar vitnade haha ! jag är en sån tönt



bjuder på en bild på mig och min fina syster sedan öland också :)
nu ska jag njuta av sista veckan på mitt sommarlov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0