linger

bild från förra vintern, eller ja den vintern som va innan den som ska komma nu? hur säger man då förravintern?
jag är så avundsjuk på mitt hår där att det inte vill vara lika fint nu, nu är det bara långt och slitet, klippa mig snarast !
Det blev ingen engelskaredovisning idag läraren kom inte, vet inte om det är bra eller dåligt hade varit skönt att få det gjort..men nu blir det på fredag i alla fall :)

Något jag hoppas på är att resan som jag och några vänner småplanerar lite till idre eller sälen v 14 eller något blir av :D Jag är så sugen på't ! Man kan bara hoppas och planera rätt så :)

Nu MÅSTE jag plugga spanska haha, vi ska skriva uppsats imorgon tur för mig som är så bra på att skriva spanska hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0