min söndag





Beställde ju hem lite smått & gott från hm för ett tag sedan, har fått hem detta ursöta pannband till hösten/vintern i form av en rosett(bilden överst) jag längtar verkligen till den riktiga hösten nu med stora koftor, halsfukar och fina kläder. Kalla mig dum men hösten och vintern är nog mina favorit årstider :)
Fick också hem ett diadem med en rosett på (dille på rosetter just nu haha?) också jättegulligt får se hur mycket jag kommer använda det eftersom det känns nästan lite för gulligt, men det kommer nog framåt hösten det också :) fick även hem två par strumpbyxor från hm men inget kul att visa haha, i början av oktober kommer min fina tröja (som dock typ alla i skolan har) men skitsamma den är fin och julia säger att den är skitskön haha ;)

har även passat på att vara lite onyttig idag eftersom jag lever så nyttigt nu i veckorna så stoppade i mig två bullar förut, ibland får man unna sig lite men imorgon börjar nyttigheterna på nytt och jag ska nog springa kvillemålarundan imorgon skulle jag tro :)

Snart blir det sängen för imorgon är det skola och den fasaaade redovisningen som vi har i engelska imorgon, det känns inte vidare bra om jag ska vara ärlig. Jag lägger alltid ner massor av jobb i engelskan men den här uppgiften känns så himla suddig på något sätt ? som om man inte riktigt fattar vad man ska göra.. aja lika bra att få skiten gjord så man slipper tänka på det mer :)

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, ja den är skitskön ;D

2009-09-02 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0