nu har jag bloggsug, kan man säga så?

konstig rubrik men nu är suget tillbaka för att blogga pga min nya design, i love it. så enkelt och snyggt precis som jag vill ha det :)
så detta inlägg är till dig elin bertilsson, min fina vän, min trogna busskamrat och mobbarkompis.
du som ville ha uppdatering ska nu regelbundet få det i promise :)

jag har börjat ett nytt liv kan man säga haha, inget onyttigt i veckorna(som jag är så van vid att äta), unna mig något i helgerna plus motionera lite varje dag :) Igår var jag ute och powerwalkade och idag tog jag mig en springtur på några kilometer :) När jag kom hem från springturen så gjorde jag mig en smoothie på mellanmjölk, frysta hallon och en banan. Inget socker i så kändes faktiskt väldigt nyttigt, och gott var det också tro det eller ej :)

Känns faktiskt bra att jag börjat ta detta på allvar, vet inte hur många gånger jag försökt få ordning på mitt småätande men nu äntligen fungerar det bra och jag har inte fallit för frestelsen en enda gång ;) Nu ska jag börja ta hand om min kropp på allvar:)



Kommentarer
Postat av: Bertil

Åh tack äntligen så är du igång igen xD Min fritid blir för tråkig om jag inte har något att läsa haah xD

2009-08-28 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0