español

har suttit och gjort spanska nu i över en timma, är så stolt över mig själv trodde aldrig jag skulle ta tag i det haha men nu är det gjort (om det inte kommer upp någon mer uppgift bara sådär) så otroligt skönt, bara utvärderingen kvar att skriva!
har även gjort lite på the raven, har ca 8 verser kvar att skriva nu, de ska göras i helgen hade jag tänkt. Sen nästa vecka blir det hårdplugg på matten, psykologin ska hinnas med någon gång där också plus samhällen? usch vad mycket det är nu, och jag som kände att det genast blev mindre när spanskan försvann men den känslan försvann lika snabbt som den kom..

nu ska jag i alla fall träna teater, får se hur seriöst det kommer bli ikväll men kul har man alltid med teaterflickorna, alltid. Systemisen är inne på lagning för andra gången lagom kul..de hade tydligen inte fixat den rätt förra gången så nu får man vänta x antal månader tills den kommer hem igen? har fått en lånekamera av Media Markt så länge, ingen systemkamera för den var redan utlånad men en fin digitalkamera så ska nog bli lite kort ändå :)

nej nu måste jag göra mig i ordning ska ta ut pengar och köpa en chokladkaka till hannie eftersom hon vann vårt vad förra veckan, jäkla turnisse den där människan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0