even if you can not hear my voice, I be right beside you dear

har nog varit på allmänt dåligt humör hela dagen skulle jag tro och är det fortfarande på grund av allt plugg som väntar mig. Det känns som att jag är på dåligt humör ofta nu för tiden haha, men jag har ofta sådana där dagar då allt bara känns fel utan anledning ^^

nu ska jag snart gå till affären med pappa och handla lite sen så startar pluggkvällen, har massor och fixa inför lördag också men det ska väl hinnas med det också förhoppningsvis.



måste erkänna att jag saknar sommaren lite, samtidigt som jag vill ha jul, födelsedag, nyår och SNÖÖÖÖÖ massor av snö och skidor..såklart!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

sicken fin header :)

2009-12-03 @ 18:49:46
URL: http://elinhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0