fredagstrött

meningslös dag idag, åkte in till skolan för en lektion. fick tillbaka mitt naturkunskapsprov på och fick vg på det något jag verkligen inte jag trodde att jag skulle få, nu är jag skyldig hanna en chokladkaka för det eftersom jag slog vad med henne igår om att jag skulle få g eller ig, typiskt!

har läst igenom en novell nu till engelskan och tänkte att jag skulle skriva analysen på den ikväll så jag inte behöver tänka på det mer sen utan fokusera på the raven nästa vecka. vore så skönt men ärligt talat så har jag inte riktigt orken...får se om den blir klar innan kvällen.

det är fri frakt på nelly hela helgen också om man är medlem, så funderar på att beställa hem något om jag kan hitta något fint. Måste hitta klänning till nyår och något att ha på mig på julafton m.m

bjuder på en bra låt också, så mycket bättre än Leona Lewis verision.

fungerade inte att lägga in videon här så lägger in länken istället då :)
http://www.youtube.com/watch?v=83ITQsLv8Es&feature=fvst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0