orolig

är riktigt orolig för redovisningen av The Raven imorgon, känner på mig att det inte kommer gå bra för mig eftersom jag inte ens orkar läsa igenom vad jag skrivit. Ibland önskar jag att jag inte hade så jäkla höga krav på mig själv. det får gå som det går, orkar inte mer nu ikväll.

nu ska jag istället kolla på coyote ugly och funderar på att äta något smaskigt till då jag inte ätit något riktigt gott på hela helgen förutom lite smågodis då och då men det räknas inte haha så nu blir det ostbågar till filmen

skolan gör mig på riktigt dåligt humör nu för tiden, hela tiden. vill bara kunna ta det lugnt och slappna av får hoppas att det blir några lugna dagar på lovet

nej nu blir det film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0