skidpremiär

gjorde premiär i backen idag, så jävla fint var det där uppe mys mys mys!
dock var det ca -16 grader så höll på att frysa ihjäl i stort sätt hela dagen trots mycket kläder, härligt sällskap hade jag i alla fall
att man inte åkt skidor på ca ett år känns ganska bra just nu, mina ben värker som jag vet inte vad känner mig helt mörbultad, och benen + fötterna kommer vara ännu värre på fredag då jag sprungit runt i mina heels med 12 cm klack hela nyårsafton..

tänkte jag skulla tagga lite inför morgondagen också men fungerar inte så bra när man är så trött som jag är nu istället ska jag nog lägga mig och kolla på någon bra film och somna tidigt, istället för att nöta festmusik samtidigt som jag halvsover...



bild från förra nyårsafton..fan va skinny jag var där..ser ut som kindbenet ska krypa ur skinnet vilken sekund som helst, nu har man allt lite mer kött på benen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0