tik tok

tidig morgon, snö ute ♥ in i bilen och åka till växjö
blev en kort sväng i växjö, jag och ellen köpte julklappar till mamma och pappa, till mormor sen köpte jag mig en tröja och en stickad svart mössa med en stor "boll" längst upp, älskar den! precis en sådan mössa jag letat efter :)

Var inne på ur & penn och skulle kolla ut en klocka som jag ska få i julklapp, jag vill ha en herrklocka som är lite större med silverarmband och som inte är något glitter eller sådant på, en fin herrklocka helt enkelt :)
fick med mig denna hem på prov, ska ha hemma den till nästa vecka och bestämma mig under tiden men det ser ut som att det blir denna, tycker den va väldigt fin :)



lite dålig bild, systemkameran är ju inne på lagning (igen) så fick ta med digitalkameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0