:/

påväg att bli sjuk
hostar och nyser som en galning och är hängig och orkar bara ligga ner och ta det lugnt
min syster har varit sjuk i drygt en vecka nu tror att hon har smittat mig faktiskt
sen va ju hanna lite småsjuk med så hon smittade nog mig när jag sov hos henne
känns som att de flesta är lite småsjuka just nu faktiskt :/

vill bara bli frisk tills på lördag det är det viktigaste av allt
bara måste bli frisk tills dess
annars gör vi som så många gånger innan
skiter i att vi är sjuka och festar ändå :D

I'd do anything for love-meatloaf
det är fan dagens jävla låt
sjukt underbar

Kommentarer
Postat av: Anonym

fest i målilla på lördag? ;)

2009-02-20 @ 18:06:07
Postat av: lisa

haha ja fest i målilla vem de nu än är som skriver :)

2009-02-20 @ 18:14:31
URL: http://lisenpetersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är jag såklart :D

2009-02-21 @ 14:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0