I didn't mean for this to go as far as it did

när jag ser på dig , så ser jag ditt innersta
jag vet hur jag ska läsa dig, kan kan minsta rörelse utan och innan
och jag känner dig , mer än någon annan

jag önskar att jag inte behövde såra dig
trots att du sårat mig något så otroligt
så har din kärlek alltid legat vid mina fötter, bara osynlig
nu när jag ser den klart och tydligt framför mig
är jag oförmögen till handling
mina fötter verkar ha frusit fast
mina tankar försvunnit
och mitt hjärta stannat

jag vet inte om jag ska be dig gå eller stanna
ska jag ge mig in på något dödfött eller härda ut

jag vill stöta bort dig, skrika gråta förklara hur ont det gjorde
mina kvällar nätter då döden verkade mindre smärtfull
samtidigt som jag vill smeka dig med mina ljuvaste ord
se dig få den där minen göra dig lycklig och varm inombords
jag vill laga allt som varit trasigt men jag vill krossa och förstöra
riva och bita som du har gjort med mig

jag försökte hitta en liknelse
och det slog mig, twilight
vår kärlek är stor och kommer alltid vara men även så omöjlig att den ine fungerar

just nu befinner jag mig i någon transliknande läge
jag vill ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0