till min kära bertil

Elin klagade nyss lite på att jag är lat och aldrig skriver i min blogg och där har hon rätt i något flickan (som annars har fel i det mesta höhö)
så jag tänkte faktiskt skriva ett inlägg bara för hennes skull och kanske till och med bättra mig på det här med bloggandet maybe baby

Bara så alla vet så är elin bäst(det tog emot att skriva det där hon tvingade mig faktiskt, okej lite bäst är hon faktiskt för man har aldrig tråkigt med den flickan vår egen lilla glädjespridare :D )

dessutom tänkte jag bjuda på lite bilder på snyggbertil ;) då blir hon glad hon som är så kamerakåt




här har du din lilla plutt från mig till dig, ditt alldeles egna inlägg ;)
Elin hälsar så gott till alla där ute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0