wiiiehj

brännbollsdag idag och det gick faktiskt hyffsat bra förlorade en match men vann de andra :)
och det tyckte ja va bra gjort för vi kämpade bra och förlorade mot vinnarna i förra årets tjejturnering som även vann i år, dom var sjukt bra.

sen när jag kom hem lyckades jag förstöra min och ellens mat så det fick bli pizza idag haha smart
sen har jag skrivit klart mitt historiaarbete nu ÄNTLIGEN ! skrev sex sidor och nu är jag så trött på skiten så det finns inte, blir bara lite finjustering ikväll av mig mamma och pappa haha ;)

nu ska jag bara njuta av att sista arbetet är inlämnat och sen ska jag beställa hem lite nya kort från fujicolor också nu när dom har gratis frakt för alla medlemmar fram till den tionde juni så ska passa på, frakten ligger ju ändå på 40 spänn

ha en bra dag för det ska jag ha
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0