:)

nu har klingan nyss åkt hem trevlig med lite torsdagsbesök sådär :)
hon är för bra och en utav mina närmsta vänner och en vän jag känt i hela mitt liv
vi har pratat massa skit som vi alltid gör och jag trivs så bra med dig :) <3
hon köpte även mina fina gstar jeans så byebye till dom :)
nu är det bara massa annat som ska säljas så hör av er om ni är intresserade av något :)

nu tror jag att jag ska sätta mig och börja att sätta in alla jävla kort jag beställt hem i mitt album haha
vilket lär ta ett bra tag då jag beställde hem 142 kort

för nu i helgen lär jag inte hinna haha busy busy
but that's how i like it

keep on shining

Kommentarer
Postat av: Elin

du är alledeles för bra<3

Glöm inte att vi ska sprinag vårruset också ;)

2009-03-12 @ 19:14:03
URL: http://eliinkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0