glad

idag är jag glad, väldigt glad för att heta lisa petersson
jag känner att förändringar är på väg
våren är snart här och bara det fina vädret gör mig genast på bättre humör
min familj gör mig alltid så glad och jag har världens finaste lillasyster(utan tvekan den mest betydelsefulla personen för mig, gör någon illa henne vet jag inte vad jag kommer att göra)
jag har VÄRLDENS FINASTE VÄNNER och jag kan inte förstå att just jag fick dom bästa i hela världen
dom ställer upp, dom stöttar och finns där hela tiden
och det betyder mycket för mig att dom ska komma och kolla på teatern att dom är intresserade av det .
jag har allt jag kan drömma om
massor av planer inför sommaren med de bästa

och jag känner knappt att jag saknar kärleken längre
för jag vet sanningen
jag vet hur allting ligger till och vad du verkligen känner
en dag, då står du här igen ..


nu ska jag kolla vidare på grey's ssom är jävligt bra idag
blir nog några fler inlägg sen :)
imorgon ska jag vara hemma också :)

pusssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0