Hey man it's friday

det är fredag och det är bara så skönt
min helg är fullproppad med massa skoj enligt mina åsikter i alla fall
om ca en timma ska vi bege oss till växjö där vi ska se på män som hatar kvinnor och alla har sagt att den är jättebra så nu har jag höga förväntningar allt men jag älskade boken/böckerna så kommer säkert bli nöjd :)
i morgon bitti tror jag att vi ska in och handla lite kläder i vetlanda då jag inte får träna pga min förkylning och det..
senare på kvällen så är det sista teaterföreställningen (FANFANFAN) och avslutningsfest efter det :)
vill verkligen inte att det ska ta slut men det är ju som det är...
söndag är en lugn dag än så länge, får se vad som kan tänkas att hittas på då

men nu ska jag göra mig i ordning lite
och ta på mig något varmt för jag fryser rumpan av mig just nu

ha en kanonhelg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0