lalalala

nu ska jag iväg på genrep
i morgon är det premiär på teatern
och det känns liksom inte något än

aja får hoppas att nervositeten kommer
för om det är något jag lärt mig efter åtta år av att spela teater så är det att nervositet är bra
annars går det åt helvete :)

för övrigt är jag jättetrött
men har haft en bra dag i skolan med alla bästa
nackdelen va väl att ja såg dig i skolan o blev trött bara av att se på dig så mycket problem som du utgör

nu ska jag byta om sedan ska vi upp till teatern och jag ska köpa lite fredagsgodis på vägen :)
ikväll blir det att sova TIDIGT

designen ska fixas också snart när jag orkar

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss

2009-03-06 @ 20:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0