min lediga dag

jag är ledig idag , eller ledig och ledig hade bara en lektion så struntade i skolan men inte har jag tagit det lugnt inte
gick upp vid halv tio åt lite frukost och sådär sedan följde jag med bertil till centralskolan och hälsade på lite
oh fy vad jag saknar den där skolan, saknar tiden och alla som gick där
fan att den tiden av mitt liv är slut och det är svårt att låta bli att blicka bakåt
ditt namn står fortfarande inristat i mitt gamla skåp, mitt namn ett hjärta och ditt namn i ditt gamla skåp
det är som att tiden stått stilla

när jag kom hem åt jag lite sen har jag dammsugit hela huset och städat mitt rum väldigt noga
tycker jag varit rätt så duktig om jag ska vara ärligt :)

nu ska jag börja med svenskan och sedan efter det så blir det att klistra in alla kort jag beställde i mitt album
blir fullt upp denna dag så ingen vila inte..

såg förresten patrik 1,5 igår och den filmen var verkligen kanonbra ! :) rekommenderas verkligen

keep on shining :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0