orka

slutade tidigare idag
eller orkade typ inte vara kvar så åkte hem fem över ett tillsammans med bertil julia och dilan

och då tänker ni som läser min blogg kanske att jag ska passa på och vila när jag får va lite extra ledig
men nejdå jag ska plugga hela jävla dagen/kvällen
för mitt arbete om Elvis ska vara inne i morgon och vi ska typ svara på tre frågor och hittills har jag skrivit tre sidor om en enda fråga:/ snacka om att jag har mycket kvar att göra
och det med källor i löpande text är inte så jävla lätt det heller

ont i huvudet har jag också och är trött så ser inte fram emot att plugga precis

låt jag kommer lyssna sönder idag
eminems bästa låt
when I'm gone
jag har alltid gillat den låten trots att jag inte lyssnar på eminem allt för ofta
men den låten är det fan något speciellt med

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0