today



varit väldigt sugen på att prova denna glass från ben & jerrys som kommit ut i gb:s sortiment
så idag fick pappa och mamma köpa en till mig så att jag skulle få provsmaka den
(observera att jag betalade den själv lät som att jag va värsta bortsämda braten där eller nåt)
så jag smakade den och den var .. god typisk ben & jerrys glass faktiskt
men den var väldigt chokladig och väldigt liten men trots det väldigt mättande och jag mådde riktigt illa efter att ha ätit den
det är typ som en kaka sen är det glass i med chokladbitar så det blev för mycket choklad för min del
men för er chokladälskare så kan jag rekommendera denna glass :)

den var dock inte värd 25 spänn...
där slösade jag nog lite på minna pengar
men har i alla fall smakat nu och det var helt okej men ingen glass jag kommer att köpa ofta alls
jag håller fortfarande daimstruten som min favorit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0