trött

min kropp är värre igen
på väg tillbaka till det dåliga, till det jobbiga
jag vill inte klaga inte egentligen men min kropp hindrar mig från så mycket
jag vill träna, få kondition förlora lite vikt men min kropp den pallar inte
jag vill gå ner så mycket som jag gjorde innan när jag va "ledsen" då trivdes jag med min vikt även om jag egentligen var undernärd, underviktig och riktigt spinkig
jag åt aldrig
inte för att jag ville svälta mig eller sådär utan mer för att jag inte kunde.. det gick bara inte liksom att äta
mamma grät, ellen grät pappa va sådär jobbigt tyst hela tiden för dom såg mig tyna bort mer och mer både min personlighet och min kropp
jag vägde 50 kilo som minst tror ja ..och det är nog rätt lite för min naturliga "storlek"
nu känns det som jag sitter och klagar en massa men ja är så trött min kropp är så trött
och nu vill jag gå ner i vikt igen, det är nästa projekt

jag undrar varför allt kom samtidigt problemen med min hälsa och med mitt privatliv
de är nog sammankopplade..fortfarande..alla ord och skit jag tror det pressar mig till att gå ner i vikt till att slippa va den jag är

jag ville bli smal, anorektisk bara för att försvinna lite men ändå för att utmärka mig
du var anledningen tilll att jag ville bli så smal, du hatade det och jag ville ge dig en anledning att hata ännu mer att bry dig

jag är trött på mig själv ärligt talat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0