trött

min kropp är cp och jag blir verkligen så trött på den
att jag på dansen idag höll på att svimma
stod och vinglade så hanna&hanna fick hålla i mig hela tiden och springa och hämta vatten och massa
plus att hannabiffen fick leda mig till bussen för jag inte kunde gå själv knappt

idag är allt bara skit typ
men nu ska jag snart till mörlunda i alla fall och käka våfflor med mina bästa
dagens höjdpunkt

och du jag förstår mig inte på dig
all jävla respekt har du tappat i mina ögon, du bara lämnar tjej efter tjej med brustet hjärta och bara fortsätter
vad letar du egentligen efter ?
du är inte den personen jag en gång älskade, det ser jag klart.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0