trött

idag är jag rätt så jävla trött på allt att vara ärlig
är trött på dig och mina känslor som finns där någonstans under ytan
på fotbollsträningen hade jag ett bra snack med elin jag tror hon vet vad jag menar när jag förklarar för henne om allt ja känner
ibland är det skönt att veta att någon känner samma sak

mest av allt e jag trött på mig själv
eller på min kropp
den orkar inte
den vill inte
den envisas om att ständigt vara sjuk
och jag pallar ärligt talat inte

borde nog börja ta mina vitaminer flitigt igen
annars slutar det med följdsjukdomar
jag vet ju det så väl egentligen
men varför är det någon kraft inom min som hindrar mig från att ta dom då?
jag orkar inte tänka på anledningen just nu


tröttförvirradargledsengladlyckligdeprimeradsaknadensamstarksvagdum?

Kommentarer
Postat av: elin

<3<3

2009-03-10 @ 09:33:14
URL: http://elinanderson.devote.se
Postat av: Elin

Du är bra gumman <3

2009-03-11 @ 15:29:38
URL: http://eliinkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0