wieee



teaterföreställning ikväll också och såhär ser vi ut i vårt sista nr
jag i blåa strumpbyxor

blir snart duschen sen ska ellen försöka att locka mitt hår lite snyggt

sen ska jag även testa hippiebandet som hon gjort till mig :)


ikväll kommer hanna nicole elin och tobbe och kollar :)

plus fam madestam och fam svensson ska bli skoj som fan

men nervöst lär det bli eftersom jag känner mina fina vänner så pass bra att jag vet att dom kommer sitta och skratta en hel del både åt mig och med mig och ja kanske bara av synen av mig ?


ska även beställa hem lite kläder eller åka och handla kläder någonstans

jag vet inte riktigt vilket alternativ jag väljer där :)

men snart ska det bli i alla fall då jag har extrem klädbrist här hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0