a walk to remember

jag har precis kollat klart på a walk to remember
första gången jag såg den, och filmen var verkligen helt underbar precis som alla säger att den är
kärleken måste vara underbar när man får uppleva den så stark ömsesidigt
jag vill fortsätta tro och hoppas att jag själv kan finna den sortens kärlek någon dag
den villkorslösa kärleken då man gör allt för varann
jag har varit kär det är inte det..men jag har insett på senare dagar att jag inte varit det i den rätta
och förhoppningsvis lär jag finna den personen som får mig att känna mig värdefull och speciell
för jag vill så gärna uppleva denna villkorslösa kärlek

jag har gråtit floder till denna film och det är omöjligt att inte gråta för en kärlek så vacker och ren
jag önskar med hela mitt hjärta att jag kommer finna samma kärlek

med tårar i ögonen och ett lite annorlunda perspektiv på ordet kärlek ska jag nu sova
om ni inte sett filmen så se den , verkligen.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0