chasing cars

huvudvärk idag också och idag var det näst intill olidligt vissa stunder

just nu håller jag på att sätta ihop en liten playlist på spotify "bäst just nu"
just nu lyssnar jag på en akustisk verision av chasing cars och låten kommer alltid vara så jävla bra

idag är även en dag då jag tänker för mycket
alldeles för mycket
och det orkar jag inte riktigt med för det leder aldrig till något bra för min del
nu har det gått sju månader sen allting tog slut på riktigt
och hela tiden har det varit fram och tillbaka, varje månad har vi haft ihop det på ett eller annat sätt
och jag ska inte klaga för jag vet att det är lika mycket mitt fel cause i miss you sometimes
men jag vill bli fri, från känslorna från dig. och hitta någon annan värd att sakna

nog med dåliga tankar för idag, nu ska det pluggas historia tills jag stupar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0