:')



var uppe i hultan förut och kollade på när alla som skulle gå på balen gick från valhall ner till sjön
jag och bertil fotade som galningar för fan så fina alla var
och vissa var finare än andra (:
här har vi i alla fall bf:arna endel av dom med respektive kavaljer
fick mycket inspiration till håruppsättningar och klänningar tills vi ska gå om två år
jag längtar som bara den efter den dagen
va kul att se alla fast det va jävligt kallt stackars alla baraxlade tjejer säger jag bara haha :

ikväll ska jag ha hemmakväll med syster och vi ska checka eurovision
jag är grymt jävla festsugen också men får nog hålla mig till melody club tror jag
kanske blir myskväll i stugan med några nästa helg om några är på ?

nej nu blir det robinson skulle jag tro
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0